frisörteknik

fan vad less jag är, inte bara på frisörteknik utan på allt. vill hem och sova och inte vakna förrän den 2 juni!
nu på morgonen har jag rullat en solfjäder på dockan, gick inte alls så bra, men jag orkade jnte bry mig. Nu har vi lunch och sen frisörteknik ikväll igen, då blire att göra nån svinrygg på dockan. efter skolan ska jag till stan direkt och fråga om praktik, och sen ska jag hem och äta och plugga. Carro kanske kommer ikväll och pluggar med mig, annars lär det inte bli av! senare ska jag se oth och sova, en tidig kväll för mig ikväll!
  


uppdatering.
äntligen är denna skoldag över, tack o lov! dom som jobbade på frisörerna var hur trevliga som helst, nu är dey bara att hoppas på att jag får vara där under praktiken. One tree hill nu, jag älskar det! och sen kommer sötan, pusssis


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback