fotbolll

så förbannat kul det är, har varit på heden hela dagen med linnea och carro, fanny var där ett tag och hanna kom senare. Körde arsle ett tag, sen gick vi och köpte slush, troooopisk, världens godaste! efter slushen blev det arsle ett tag till till fanny for. låg och solade ett tag, sen drog vi igång en till omgång. daniel petter johan och fredde kom dit, spelade lite match mot dom, och vem vann om inte vi såklart! ;-) vid 3 kom hanna, spelade ännu mer arsle och sen gick vi hem, så himla härlig dag, solen har lyst på hela dagen, får väl hoppas att jag har fått lite färg iaf:) nu ska jag snart äta, det blir grillllat =D=D=D senare ska jag hitta på nåt med nåra, tror det blir en rätt lugn kväll! tack för mig puss och hej!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback