dan före helgen

godkväll, idag slutade vi kl halv 12, så jävla skönt! jag och carro for hem till henne och åt, såg film å chillade åså, hann även små plugga litegrann innan hon skjutsade hem mig. Kvart i 6 gick jag och eve iväg mot aerobicsstudion, kvart över 6 till 7 körde vi + emma core, gick väl rätt bra. när vi väl var hemma pluggade vi, sen har jag hunnit med att duscha och städa också. Snart är det dags för oth och sen för johnblund! men först måste jag bara berätta att min engelska lärare höll på att skreämma livet ur mig idag:
Malin: Ida!! visst vet du att dom har ändrat kursplanerna så att engelska b är obligatgoriskt?
Ida: vaaaaa? ( börjar typ svettas och får en klump i magen) du skoooojar?
Malin:(ler)
Ida: visst skojar du?
Malin: jag skulle ha håll mig längre! =D haha
Stina: hahahahhaha
Ida: (pustar ut) shit, du skrämmde nästan livet ur mig!
på nåt sånt där sätt vare, jag höll iaf på att dö, tur det var ett skämt:)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback