dålig dag

ja, fyfan! för det första så hade vi matte nationella del 2 idag, gick åt helvette! för det andra så gick matte provet som vi hade senare inte heller bra! för det tredje så är det vissa saker som gör mig jävligt irriterad ibland , och självklart så var det en sån dag idag! för det fjärde så är det dåligt väder, det typ snöar... och  för det femte så var min beasås borta, jag som hade förväntat mig att äta potatisgratäng kött och bea idag, men icket!  usch, vill bara soma nu och inte tänka mer på den här dagen. Men istället så måste jag plugga, och det gör då bara den här dagen ännu värre... ge mig ork tack! tyvärr så finns det inget positivt att tillägga idag, hoppas alla andra har haft en bättre dag än mig!

puss


Kommentarer
Postat av: malin

håller med dig. även om jag inte har gjort någon matte, så har denna dagen varit dåålig!

hoppas de blir bättre imorgon :)

2008-05-13 @ 16:37:50
URL: http://malinhenriksson90.blogg.se
Postat av: Lise

trevlig kväll! :)

/L.

2008-05-13 @ 19:12:50
URL: http://godadagarsmagi.blogg.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback