bränn skadad

jag är fasen det, finns knappt ett enda ställe på min kropp där jag inte är röd, solen har bränt mig! men det gör inte så mycket, då kanske jag blir jätte brun sen istället! =D

mötet på kansliet gick suveränt, inte mycket jobb för ida i sommar

söndag 25 maj- info
Onsdag 28 maj- lära oss hur man ska vara som ledare och typ lite övningar
Tisdag 3 juni - samma sak, men då ska jag inte vara där
Söndag 8 juni - planera eller nåt sånt
Måndag 9 juni - planera och fixa åså
Tisdag 10 juni -  planera under dagen på kvällen kommer barnen och hämtar vattenflaskor åså
Onsdag 11 juni - fotbollsskolan börjar
Torsdag 12 juni - fotbollsskola
Fredag 13 juni - fotbollsskola
Måndag 16 juni - fotbollsskola
Tisdag 17 juni - sista dagen med barnen
Onsadg 18 juni - typ dokumentation eller vare nu hette;p
sen bara en återträff med ledargruppen, sen är jobbet över och jag har sommarlov på riktigt =D

underbar dag idag måste jag bara säga:)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback