ännu en dålig dag

vad händer med mitt liv, allt är bara jävla dåligt.. okej, den här dagen har varit bättre, men inte mkt! känner mig på så dålig humör, men orkar inte ens gå in på det.. hur som helst så när jag kom hem så vart det äcklig middag, fiskpinnar med potatis.. fyfan! tur som jag hade fick jag byta en korv mot två fiskpinnar, vääärt! har även hunnit med att se lite oth, känner mig fäst vid det, kan inte sluta se! såg så pass länge att jag nästan inte hann byta om, typiskt mig! envisa evert cyklade oss till träningen, psi stod det på schemat idag. på tredje ronden fick jag nånslags vätskebrist, allt snurrade och jag kunde inte koncentrera mig, helt sjukt ;s efter en liten stunds vila kunde jag fortsätta litegrann iaf. tog just en dusch och nu sitter jag här och funderar på om jag ska orka göra mig klar och vara med julla osv, men jag tror nog hellre jag ser oth, känns skönt att vara ensam ett tag! kan nog behöva vara ensam och rensa huvudet efter två dålig dagar! hoppas sötsarah kan göra så att min morgon dag blir bättre:) nu tjatar evert om mat, hoppas ni haft en bättre dag än mig :) justja, finns en positiv sak att nämna, jag klarade engelska nationella, fan bra ida! =D 


 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback