vissa personer förstår jag mig inte på

om du nu tycker att jag gör fel, så säg det till mig och stå för vem du är!
annars kan du sköta ditt liv, så sköter jag mitt!




 övningskörde för första gången idag, det gick bättre än förväntat :-)
 snart kommer linnea och då ska vi till elin,

tidfördriv innan swea kommer

Dagens vill ha: kläder!
Dagens klädsel: mjukisbyxor och t-shirt, men ska byta om nu
Dagens smink: concealer puder rouge och mascara
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens planer: chilla med ellan och swea
Dagens saknad: emelie
Dagens dummaste: ni vet vad!
Dagens roligaste: övningskörningen
Dagens misslyckande:  ni vet
Dagens drog: lär bli hockeypulver
Dagens köp: inget för min del
Dagens godis: hockeypuler, sour lime =D
Dagens humör:  inte glad humöret


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback