:)

gårdagen blev det mys hos emelie, återigen. big momma's house 2 och cocacola + emelie och carro, ah det funka!
finns inte allt för mycket att göra då det jävla surregnar. anlände till mitt hem kring 2, genomblöt efter ne cykeltur med cs.
väl hemma slockande jag direkt.

vaknade pigg som en lärka klockan ett, eller nästan pigg iaf. låg och drog mig i sängen till halv 2, tyckte det var lika bra eftersom att det inte var så speciellt bra väder. gjorde iordning korv och gick sedan iväg till sara, eftersom att det är tisdag idag så innebär det att det är springdag. så jag och sara sprang iväg mot hortlax, stannade vid kyrkogården, kollade på lite gravar och sen sprang vi hem igen. men innan vi ens kommit halvvägs hem började det spöregna, men det var rätt skönt! har väl inte gjort sådär speciellt mycket sen jag kom hem, nu väntar jag på att min kära mor ska komma hem med min hårfärg så att jag hinner färga håret och kanske fixa mig litegrann innan vi drar iväg till bio3an och ser sex and the city filmen. mamma kommer och hämtar mig efetr filmen, och skjutar mig till havsbadet, sla sova hos mina kusiner i natt eftersom att jag ska upp tidigt och sköta dom imorrn. känns skönt med lite extra jobb, behöver alla pengar jag bara kan få. så om nån behöver extra jobbare nånstans, hör av er till mig:)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback