trött & sliten + huvudvärk

andra dagen med f-00, söta som få är dom verkligen. men dom är riktigt jobbiga, man får knappt en ledig stund, inte ens på lunchen. som tur var fick vi extra lång mellisrast utan barn, det var nog välbehövligt! pågrund av allt regn så fick vi gå in i bergsviksskolans idrottshall, tur det, annars hade vi fått höra barnens gnäll hela dagen. men nog var det jobbigt iaf, tänk er en idrotsshall som är en tredje del av en a-hall, med typ 35 ungar som aldrig kan vara tysta. dom skrek och levde om hela hela tiden, så huvudet fick verkligen lida, och kropppen med för den delen! efter mellisrasten blev det match mot f-99, resultatet blev 1-1, bra jobbat f-00! skickade hem barnen halv 3, snabbstädade och skyndade mig hem. nu ska jag klippa farfar sen ska jag vila litegrann efter denna dag, känner mig grymt trött och sliten.  

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback