söndag

godmorgon, har vaknat för bara en liten stund sen och nu ska jag och carro äte lunch, pommes och hamburgare! muuuums! efter det drar vi direkt till ellan som fyller år och fikar, kan tänka mig att det blir super gott!!! kring halv 3 skjutsar vi emma och carro till busstationen, då ska dom hem till skell igen:(  men träffar dom ändå på onsdag igen, för då drar jag till skell:):):) nu väntar hamburgarna på att bli stekta, tjingeling=D 




fikat smakade hur bra som helst bättre än väntat till och med, även fast jag var hur mätt som helst!
solen var också härlig, äntligen en såndär perfekt dag, synd vi sov bort så mycket av den.
efter middagen ska jag klippa pappa, och sen tror jag att jag ska fara till elin en sväng och sen hem och läsa, fick nämligen 2ans bok av den bästa boken jag läst idag, så nördig som jag är så ska jag läsa! =D
dags för grillat och potatisgratäng, tjingeling!


om jag kunde drömma och när jag hör din röst - jag dör!  världens bästa:)

Kommentarer
Postat av: julla

är du kär bästis?

2008-06-15 @ 19:25:03

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback