slutet är nära

idag var det sista dagen med barnen på jobbet och imorrn är sista dagen överhuvudtaget, förutom redovisningsdagen. skönt, men ändå lite smått tråkigt! på förmiddagen gjorde vi några övnngar med barnen, fick ett gullig kort av en söt liten tjej!   sen var det ledarmatch, jag var inte med, kollade till barnen istället. flätade hår och fick mitt eget hår flätat. en av "mina" barn satte sig i mitt knä och tittade på mig, 
och sa : ida, jag tycker jätte mycket om dig! tycker du om mig?
jag bara: det är väl klart jag tycker om dig!
hon bara: jag kommer sakna dig jätte mycket sen när fotbollsskolan är slut! (värsta kramen)
haha, så jävla söt:) hon är min favorit!
efter ledarmatchen var det då vatten krig, tyvärr så hann jag inte vara med alls, eftersom ett av våra barn slog i näsan så att det bara sprutade blod.. stackars liten, näsan svällde upp. så jag vart inte blöt och jag blötte inte ner någon heller. vi fick sluta tidigare än vanligt eftersom att barnen for hem direkt efter vattenkriget. 
väl hemma satt jag mig vid datorn, fixade bloggen och så. sen åt jag middag. vid 7 började jag gå mot sara, och sen for vi ut på en springtur. under turen bestämde vi oss för att vi skulle fara ut och springa 3 dagar i veckan, tisdag torsdag och söndag. känns skönt att ha gjort upp ett schema, det ska vi nu hålla, jag och sara. efter springturen gick vi en sväng, stannade hos elin och chillade på hennes gård, fick värsta myggbetten! nu har jag kommit hem igen, ska gå och duscha och sen ska jag packa för helgen och sen läsa litegrann, idag med, nördiga ida:) p u s s


bilder sen fotbollskolan:
 

  






Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback