skolavslutnings veckan

nu är det äntligen sommarlov, så himla skönt:) har inte uppdaterat bloggen eftersom att jag inte haft någon dator på hela veckan! men hur som helst så har jag haft en super trevlig vecka. måndagen började med skola, olika tävlingar i lag, blandannat brännboll. treorna hann även med lite vattenkrig! efter skolan for jag till stan med emma, och sen kom även andra emma, köpte presenter till annso och malin. när vi var klara for jag hem och snabbfixade mig, elin och emma hämta upp mig och vi for till stan, träffade ida och emmalu, gick med dom till emma a. kring 6 for vi till nordanå, grillade med klassen och festade litegrann, super trevlig! julia min sötnos gav mig en present från turkiet, så himla söt hon är:) hur som helst så for vi omkring lite här och var, och kvällen slutade hos ludde! cyklade hem ensam och somnade på dirren med kläder och smink. vaknade tisdag morgon kl 8 av att stina ringde, hon förstod att jag hade försovit mig, vilket var sant. inte hade jag tänkt på att ställa någon klocka, så då vare bara att fixa till gårdagens frisyr och snabbsminka sig och cykla iväg. på skolan fick vi tårta och festis, funk säger vi väl om det! gav presenterna till annso och malin och hälsade varandra en trevlig sommar, tog kort och sen var dagen över. jag elin och emmali for till mig och färgade mitt löshår, sen gick vi in till stan och mötte dom andra. köpte en storpommes som jag delade med elin, så jääävla gott!! köpte poffpizza och lite andra saker, blandannat navelsmycke image66 sen gick vi hem och började göra oss klara. efter att jag försökt fixa till mitt hår i typ 2,5 timmar gav jag upp och satte upp en 3 sekunders frilla, haha! vid 5 åt vi, sen fixade vi det sista och for iväg till julia. satt ett bra tag där och väntade på dom andra, började förfesta. vidhalv 8 kom dom flesta, snackade lyssnade på musik och sådära. kring 10 for vi till nordanå. jag och carro gick och kissade på en kulle innan vi gick dit där alla var.
ida: carro är det här en brännässla?
carro: nej!
ida: (tar upp ett bald och torkar sig) aaaaj, jag brände mig..! (inser att jag tagit fel blad)
ida:(pekar på en brännässla) carro, är det där en brännässla?
carro: jooooo!
ida: vafan, jag torkade mig med en sån!
carro: HAHHAHAHAHAH!
så förbannat klantigt! =D efter detta skrattanfall så var carro inte så bra på att gå, så då fick jag för mig att bära henne på ryggen, självklart så gick jag förbi massa brännässlor och brände mig på fötterna och väl i nerförsbacken med carro på ryggen så vrickar jag foten och vi ramlar pladask på gärset! gräsiga och löviga vinglar vi förbi ett helt gäng, pinsamt! framme på nordanå var det fullt med folk, kände inte många där, tur jag hade carro som jag fick följa med hela kvällen typ:) jag vet inte vad klockan var, men vi började gå mot max, mina fötter värkte, både skavsår och ont pga klackarna. på max åt vi en pommes sen gick vi hem, eller sprang hem, väl hemma kom vi på att carro cykel var på max och min hos julia. så jag tog jontes stora skor för att inte få mer skavsår och sen gick vi iväg, hämtade cyklarna, när vi var hemma slocknade vi nästan dirkekt!

har verkligen haft två jätte trevliga dagar med min klass, kommer sakna er i sommar, men vi lär ju ses nångång, dom flesta av oss iaf! =)

bilder från båda kvällarna:)
image77 image76

image75image74

image73image72

image71image70

image69image68

image67

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback