saturday

lördag är här och jag sitter hos ellan och bloggar, och hon ligger i sängen och leker coolbrud13.  nu sparkar hon ner mig från sängen och säger att jag är den coolaste och bästaste som finns, ja tack för det! nooog om det, vi väntar på att i'm sam ska laddas hem så att vi kan se den. det är typ världens bästa film, så jag rekomenderar alla dom som inte har sett den att se den!

igår var jag med tina carro emelie linnea fanny, vi vyklade till stan och köpte chirre och sen for vi till heden och sen kom elin anna och jessica, vi spela arsle och lite såndär. det var jäkla kul, särskilt då jag stod i mål och just hade blivit skjuten i röven, ingen träffade, förutom tina, eller hon träffade bara höften. men hur som helst så stod jag då i mål och då skulle jag skjuta iväg bollen men råkar då träffa tina rakt i ansiktet så hon flyger ner på marken och bollen studsar tillbaka till mina händer, ja hipps vipps så vare tina som fick vara målis. jaaa, men det var iaf hur kul som helst, för det såg så hilmade roligt ut även fast det inte låter så ;-) efter att vi varit där for vi till elin och chilla, sen vid två cyklade jag hem och såg lite gossip och sen somna. vaknade kring ett, låg i sängen och såg gossip, vid 2 gick jag ner och gjorde baguetter i ugnen, hur goda som helst. snackade med mamma och bosse lite innan jag cyklade iväg till elin, och nu sitter jag i hennes rum och bloggar.

ikväll blir det 80-tals tema med elin emelie och carro, ska som bli nice;)


dags för i'm sam! =D

puss.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback