Lov på riktigt

nu är det äntligen över, så fruktansvärt skönt! inget mer uppstigande eller nåt sånt. bara sova sova på morgnarna och sen ut och sola. måste bara säga stackars er som har erat jobb kvar! idag har vi städat litegrann och så, sen fick vi fara hem. jag och fanny har gjort nån dokumentation som ska redovisas på måndag kl 18.00, det är det sista jag ska göra där.

klockan är bara halv 12, dom som är lediga har väl just vaknat. själv ska jag äta lunch, och sätta mig ute i solen. kring halv 6 åker jag till skellefteå och är där över midsommar och imorgon kommer carro och linnea, dom ska också vara med. ikväll blir det att vara med julia och carro, himla nice! och imorgon blir  det nog så att jag linnea och carro är med emma, och stina(?) och sen skulle kanske sarah vara med oss också, men det återstår att se imorgon.
det var väl allt.


p u s s

Kommentarer
Postat av: ssarah

jag jobbar fortfarande... två veckor till, upp 6 varje morgon, jag hoppas du är avundsjuk :]

2008-06-18 @ 18:34:27
URL: http://aake.blogg.se/
Postat av: ssarah

jag jobbar fortfarande... två veckor till, upp 6 varje morgon, jag hoppas du är avundsjuk :]

2008-06-18 @ 18:34:27
URL: http://aake.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback