igår

var inte en sån speciell dag,  jag började jobba kl 9, slutade kring ett, slapp dag! for till stan med fanny, köpte en kjol/tublinne, röd var färgen iaf. for hem och såg lite gossip och sov en stund, vaknade kring halv 6, och for dirket till heden för att dela ut materiell till barnen. stod ute i det kalla i två timmar, frös hela tiden, men det gick rätt fort ändå. kring 8 var jag hemma, elin kom hit och vi for förbi emelie och sen till ica, köpte chips inför sverige-grekland matchen, som sverige vann, 2-0 =D fan vad bra! kring 12 for emelie och linnea, läste en liten stund och sen somnade jag.

då kommer vi till det som gjorde min dag så bra, såg nämligen 2 killar som var så fruktansvärt fräscha, asså det går inte att beskriva, nog finns det säkert fräschare, men dom kom som från igenenstans och blev så satans fräscha! förr, då vi var mindre, då var som sådär söta precis som många andra, men inget speciellt. nu har dom blivit bland dom fräschaste jag sett, älskar dom:) jag är kär i deras utseende!!!

idag såg jag två killar, båda var fruktansvärt fräscha, rentutavsagt förbannat fräscha:)
det är alltid kul att upptäcka något nytt, även fast jag sett dom här killarna förut, fast deras förändringar från då(flera år sen) tills nu har gjort så att dom är som något nytt i mina ögon =D

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback