hurtiga ida

njaaa, är nog inte riktigt sant! men nästan, har just varit ute och sprungit en sväng med bossse. vart väl där kring 40 minuter kanske, jag börjar lugnt! imorgon blir det att springa med sara. det här låter ju riktigt bra, springa måndag, springa tisdag, woho ida!  haha! men seriöst så ska jag ta tag i mitt liv på riktigt nu igen och börja träna. man ska leva livet och äta gott, men jag vill inte leva mitt liv som en tjock människa! =D bra sagt den som nu sa så!  nej nu ska jag gå och göra lite situps å sånt innan jag kanske far iväg och solar, och därefter blir det en lång dusch och sen ska jag lägga mig och sova, behöver en lång natt:)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback