grattis pappa!

myskvällen med emelie igår var nice, chirre godis dricka och film! och sen massa prat om allt från a till ö.
planer till stadsfesten kom också fram, så se upp skellefteåbor, här kommer vi=D hahaha!!
somnade till pippi igår, jävla bra! steg upp kring 11, gjorde oss klara och drog till stan, meningen var att jag skulle köpa present till pappa som fyller år idag och sen inget mer. men när man har som minst pengar så hittar man självklart nåt som man vill ha, så det fick bli ett tublinne på rean också. kollade också vad jag har för styrka på mina glasögon, så nu ska jag beställa linser. ikväll ska jag nog följa med till farmor och farfar, mina kusiner från södra sverige är där, så jag ska dit och umgås med dom tills imorrn. det var allt,
c i a o !



det enda jag vill just nu är att fylla 18, och flytta så långt bort från er som möjlig, göra allt som ni förbjuder mig att göra, BARA för att jävlas! fan vad less jag är, ta mig här i från!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback