grattis elllan!!<3

idag fyller elin 17 hela år, grattis sötan! =D
hur som helst började kvällen med att vi åt middag allihopa hos ellan, tacos, hur gott som helst! efter maten så såg vi sverige-spanien, inga kommentarer om den matchen nej! fick i oss lite glass, mums på det med. satt och chilla med våra godispåsar  åså innan vi cyklade iväg till stan, blev södra hamn. satte oss med ida linnea och elin, satt där rätt och chilla, dom drack lite öl och emma och elin blanda nån drink med hallosoda, för oss andra blev det en spik nykter kväll! var himla mysigt på södra hamn faktiskt. efter ett tag då vi suttit och frysit ett tag så begav vi oss till max, jag och carro köpte en strips meny, orka ungefär halva innan jag gav resten till cs. vi hann även med att sjunga för ellan på max! sen cyklade jag cö och cs hem, eller jag och cs cyklade och cö satt därbak och latade precis som på ditvägen. ellan och co fick skjuts hem, kanske skönt med värme, men dom missade minsann våran allsång! himla kul att sjunga gamla låtar osv. väl hemma hos elin har vi inte gjort så mkt, lyssnat på musik och chillat. men kvällen har varit mycket trevlig, måste göras om nångång, men med filtar och varmare kläder då man ska sitta på södra hamn, och alkohol skulle ju inte skada heller =D nu ska jag sociala med dömjen en stund, innan jag och cö ska cykla hem. bilder kommer imorgon eller ikväll!
p u s s c i a o!












Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback