gårdagen

började med att cykla till stan för att köa godis med brudarna, tio till tolv blev det, där äre godast godis! köpte massa godis och hockeypulver. (y) för hockeypulvret, älskar det! påvägen hem hämtade vi upp emma, och sen begav vi oss till ellan,. chillade i hennes säng åså ett tag, innan vi begav oss till hortlax och träffade petter daniel jocke johan och nån annan kille som jag inte minns namnet på, riktigt trevligt! efter att ha cyklat omkring typ runt hela hortlax begav vi oss till carro och såg film, eller alla andra såg film medans jag sov i soffan! kring 2 begav vi oss hem, jag somna typ direkt!


nu när jag vaknade kunde jag inte röra min nacke så bra, väldigt obehagligt, typ nackspärr?
vad det än är ska det inte få förstöra min dag! idag kommer emma och carro från skell, vi och några andra ska till elin och fira henne, non fyller nämligen 17 år imorgon, glöm inte att gratta henne!
www.hejjagheterelin.blogg.se 
nu är det dags för mig att fixa och trixa med lite annat innan dom kommer.
c i a o !


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback