fotbollsskola

så här trött var det längesen jag var, dessa små söta barn tar död på mig och fanny!
- ida, bär mig!!
- ida får jag åka på din rygg?
- ida, jag har ont i benet..
- ida vad är klockan?
- ida när slutar vi?
-ida när har vi lunch?
- ida har vi inte lunch snart?
- ida får jag sitta i ditt knä?
- ida, du lovade mig att vara målis ju..

första dagen idag, små barn med olika viljor, vill inte göra det, vill inte skjuta, vill inte springa. nej dom tycker om att leka lekar och ha vattenkrig, men det är bara kul att kasta vatten på andra, blir man själv blöt då börjar man gråta, haha!
visst är dom söta, och det är kul att vara med dom, men man blir trött och får skavsår i öronen=D
inte en sekunds vila, inte ens på luchen, för då ska man bära dom på ryggen, dom gör upp e orning och sen ska dom åka, alla ska åka lika många gånger, annars är det fusikt osv:) jag är redan trött, så önska mig lycka till att överleva dom sista 4 dagarna:)


Kommentarer
Postat av: i

Lycka till Iden ;)

2008-06-11 @ 15:42:43
URL: http://idalundstrom.blogg.se/
Postat av: aaa

Good luck!! ;);)

2008-06-11 @ 22:45:11

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback