fotbollsskola

jobbjobbbjobbbb, jag är lessss! jag vill inte jobba, jag vill inte att någon annan ska jobba heller. jag vill bara att alla ska vara lediga så man kan hitta på nåt niceeee! men icket..
idag var det då dan före dan före doppare dagen, vilket innebär att jag slutar jobba på onsdag, förbannat vad nice!! idag vare en söt tjej som bara: ida, jag vill inte vara med fanny, jag vill vara med dig, för du är så snäll! haha, sööötan!
sen så vare en anna söt tjej som kom fram till mig, hon bara: duu? henke är kär i dig får han chans på dig?
haha, då fick man sig en pojkvän också ;p visst kommer jag sakna dessa sötnosar, vissa mer än andra!
men det är ändå skönt att det snart är över. nu ska jag fixa nå mat eftersom att det verkar som att min familj har övergett mig, sen ska jag få med mig någon på en springtur, det är välbehövlit just nu!
P U S S C I A O !

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback