ex3

goder afton goder afton både herre och fru =D
efter min 3 timmars powernap så drog jag med mig ellan till preem, köpte mjukglass, MUMMMA!
gick hem och tog med bosse på promenad, sen for jag Elin Emma och Emelie = ex3 till ellan. chillade och åt popcorn, sen drog vi hem, elin ska upp och jobba klockan sju och jag klockan 9, sista dagen innan helg. tack gud för det:)
imorgon blir det att vara med emelie osv. lördag blir det att fira ellanpellangirl!! emma och carro är dom enda jag vet som kommer från skell, men vi får väl se om det blir nån mer! carrro ska sova hos mig. den lilla sötan, har saknat henne:) och emma med för den delen! dags för sängen, måste vara på bra humör då jag ska vara med "mina" barn! godnatt.

Kommentarer
Postat av: c

imorgon, då jävlar ;-)

2008-06-14 @ 00:19:55
URL: http://carolineolund.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback