:(:(:(:(:(:(:(:(

vad hände med min bloggg?
min bild som ska vara där uppe bara försvann, helt spårlöst försvunnen :(
 jag vet verkligen inte hur jag ska kunna fixa till det.. jag måste ha carros hjälp och hon är inte hemma... förbannat!
jaja, då vet alla varför min blogg just nu ser förjävlig ut!



vad ska man göra en dag som denna?

jag är trött, orkar som inte göra nåt!

ikväll är det möte på kansliet, 3 timmar.

efter det tror jag faktiskt att jag bara ska ta det lugnt eftersom att sommarjobbet börjar imorgon, klockan 9.

om någon annan har nåt annat förslag på vad som kan hittas på en kväll som denna kan den/dom höra av sig=)


 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback