död

efter att ha sovit 4 timmar denna natt så känner jag mig helt död, ögonen svider och huvudet är tungt. men nå mer sömn blir det inte, iaf inte just nu. ska fara till farmor och farfar och träffa kusinerna och äta middag där. sen ikväll hade jag tänkt hitta på något efter mina enormt tråkiga dagar. hade tänkt fara och springa eftersom att jag inte hunnit med det då jag skött barnen, men jag tror att min kropp säger nej åt det, men vi får väl se efter middagen. sen hade jag tänkt ringa carro och linnea, får väl se om någon av dom vill hitta på något med mig.
nej nu ska jag vila tills mamma och dom kommer, sen bär det av. men dom kom visst nu, så då äre bara att byta om och fara. hör av er =D                           

  h e j s

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback