dag 1

första sommarlovs dagen idag! =D har egentligen inte gjort så mycket idag, städat lägenheten och tagit hem alla mina kläder och andra småsaker, kom hem från skelltown kring 1, gick ut och la mig i solen och såg andra avenyn. vid 5 vare möte, 4 timmar trodde jag, men det tog bara 1 och en halv, skönt! efteråt åt jag middag och sen for jag elin och carro till stan och köpte efterrätt tills imorgon, och sen hämtade vi mina cidrar. svängde förbi pottan påvägen hem, inte sådär speciellt roligt, massa mygg, så jag och carro for hem till henne. kom på att vi ville ha godis, så då for vi till stan och sen hem till henne och såg ratatouille, somnade i slutet och vaknade kring halv två, då gick jag hem! nu ska jag lägga mig och sova, lång dag imorgon. bror tar studenten och sen är det ju såklart partaj för min del också! godnatt:)

image78 < första dopp för brudarna, eller inte för elin, hon har ju redan plurrat i älven ;-)

image79< var rätt fint därborta :-)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback