barnvakt

halv elva vaknade jag av att samuel ropade: vaaaaknaaaa!  ida det är dags att vaaaaknaaa!
då var det bara att tvinga upp ögonen.. låg kvar i sängen medans dom spelade lite tvspel, tror till och med att jag hann somna en stund till. vid tolv åkte katti iväg och vi gick och gjorde frukost, fil och kräm + rostat bröd. gamecube med mario fotboll med eldskott och baseboll och guitar hero förgyllde våran förmiddag. kring 4 åt vi middag, hamburgare och pommes, muuums! mamma kom och hämtade oss och skjutsade oss hem till mig, nu sitter dom och spelar och jag chillar hära. resten av kvällen blir det att fortsätta sköta olle och samuel, sen blir det nog en tidigt kväll eftersom att jag ska fortsätta sköta dom imorrn. på fredag klockan 11.05 går våran buss till skellefteå, och festen börjar! fan vad nice, är peppad till tusen ;-)         

t j i n g e l i n g !


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback