välkommen julia:):):):):)

jag vet att min blogg ser konstig ut, elin ska få fixa till den när hon då har tid=)







inte nyaste bilden, men du är bäst iaf:)

hur som helst så hämtade jag julia idag, typ 30 minuter försent, bara för att jag var seg och otänkt.
där satt hon min sötnos i trappen på busstationen. skjutsade hem henne och henns packning till mig, och sen begav vi oss till stan en sväng. julia hittade hårfärg och nån hårinpackning, sen gick vi på kvaters också bjöd jag julia på fika.
väl hemma började vi slinga julias hår, gick fort. med inpacning i håret satt vi och åt, eller julia hade inpacking. maten var helt okej, även fast jag bara åt av kycklingen. nu har julia just fönat håret, och resultatet blev bra:) ikväll får vi se vars vi hamnar, ni kan ju alltid höra av er:) tjingeling!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback