en tisdag en onsdag och en torsdag med linnea swindell

har haft fullt upp i veckan, därför har jag inte uppdaterat bloggen på ett tag. men vi börjar väl med tisdag då.
efter maten gick jag och linnea till heden, mötte upp jessika och sen kollade vi på fannys match, dom vann, grattis! sen for jag och linnea hem till mig, och sen en sväng till coop för att köpa grönsaker och dipp, sen hem till linnea för att se oth. såg några ansnitt innan vi somnade så gott i linneas säng.
 


vaknade kvart över 1 och insåg att vi sovit bort en solig dag. skyndade oss ut i solen och la oss på en filt. låg där och chillade ett tag, åt smoothie och snackade. tog med linnas hund oliver på en promenad innan jag slutligen for hem. duschade och åt god middag med familjen innan emma kom och övningskörde och hämtade upp mig och sen linnea. emma körde oss till jävre där vi stannade på viktors stuga tillsammans med viktor erik och nån annan kille. badade och bastade innan vi tog båten till shell. jag och linnea köpte vindruvor och sen delade alla på chips. emma och erik vann 100 kr på en 10 lott, jävla turbarn.. när vi kommit tillbaka med båten satte vi oss och grillade krov och pinnbröd och åt chips. sen kom partik och då gick vi in och spelade kort, hjärter sju och 6manna games. vem vann, jo såklart jag och linnea;) vi var fan bäst! =D eriks pappa kom och hämade oss kring halv 1, jag och linnea for hem till linnea och hämtade oth och sådära innan vi for till mig och la oss. då linnea skulle ta ut skivan så fanns den inte där..  så då fick vi se gossip girl, linnea fick sin vilja igenom igen... men det gick bra, gossip är ju också bra såklart!
 

vaknade kvart i 12 idag  kollade ut och såg att det var sol, så då åt vi frukost innan vi satte oss i solen, det vart så jävla varmt så vi gick på en promenade istället. när vi kom tillbaka tog vi en boll och sen gick vi till heden och sköt litegrann. för ett tag sen var vi på preem och hämtade ut biljetterna till luleåkalaset och nu sitter jag hos linnea, hon packar och jag ska hjälpa henne. sen blir det grillat till middag med familjen innan vi ska kolla på linneas träning. ikväll ska vi bada hos mig och raka benen och sådära inför lk. ha en trevlig kväll, puss


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback