igår

har inte alls haft någon blogglust , känns som att jag har lessnat.

igår så vaknade jag kring 10 och gick ut i solen, försökte få tag i innea och carro, men dom tyckte det var lika bra att inte svara.  kring 12 svarade dom äntligen och vi gjorde oss klara och cyklade iväg till södra hamn. där satt vi och chillade hela dagen, riktigt mysigt! på hemvägen cyklade vi förbi ö&b och dollarstore för att hitta gummibåtar, tråkigt nog så fanns det ingenstans.. så vi cyklade hem igen, jag for hem och åt grillat, skyndade mig i duschen innan linnea kom och hämtade upp mig. vi for till munksund och såg carro och fannys match, tyvärr så förlorade dom, men då får man väl säga bättre lycka nästa gång ist! när vi kom hem igen gjorde vi pinnbröds deg och sen gick vi en sväng till heden och spelade arsle, efter typ en timma gick vi hem till mig och grillade igen. dom andra for kring halv 2, så då gick jag och la mig nästan direkt.

nu har jag just städat mitt rum, ska gå och duscha och börja göra mig klar. senare blir det att vara med linnea och fanny :)

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback