bara för att

DAGENS VILL HA: sol och värme
DAGENS KLÄDSEL: strumpbyxor shorts linne och sjal
DAGENS SMINK: concealer puder rouge mascara dippliner
DAGENS FRISYR: snabbtupperat och äckligt!
DAGENS HÄNDELSE: såg en förbannat snygg kille:)
DAGENS LÅT: rihanna - take a bow,  bara för att jag lyssnat på den hela dagen =D
DAGENS PLANER: hitta på något med emma
DAGENS SAKNAD: kusin!
DAGENS DUMMASTE
: att det inte fanns några lilastrumpbyxor i rätt storlek!
DAGENS SJUKA: ingenting speciellt
DAGENS DROG
: typ grönsaker =D haha
DAGENS ROLIGASTE: tanken av att det är pdol snart =D
DAGENS FAVORIT: hmm
DAGENS KÖP: strumpbyxor, tröja, kalender och sjal till stina
DAGENS HUMÖR: sådär normalt, varken glad elr sur eller nå sånt:)

DIG:
1. Hur lång är du? 165,6 exakt
2. Vad vill du bli när du bli stor? make up artist
3. Vad pluggar du? till frisör
4. Har du långt hår? nej, vill ha mycket längre!
5. Vilken hårfärg har du? mörkt, är lite less, vill ändra!
6. Sminkar du dig? beror på vad jag ska göra, för det mesta!
7. Använder du läppsyl? jag är beroende!.
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? svart och vit
9. Har du kysst någon idag? nej.

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? jess
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? beror på =)
3. Hur många syskon har du? ett
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? minns inte
5. Vilken mat lagade din pappa senast? kasslersallad
6. Hur många ställen har du bott på? har alltid bott i samma hus i piteå, men nu har jag lägenheten också.
7. Vem i din familj stör du dig mest på? bror eller pappa
8. Vilken familjemedlem är snällast? mamma för det mesta
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? längesen, minns inte sist


KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? strumpbyxor, shorts, linne och sjal
2. Har du bytt om idag? klart
3. Favorittröja? vetej
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? beror på :)
5. Har du gett bort kläder nån gång? självklart=)
7. Har du handlat kläder genom internet? jodå!
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? bara om jag låtsas vara nån annan på typ nån chatt på internet förlängesen =D
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? hm
10. Vad använder du för skor? mycket olika

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? klart jag vågar!
2. Klä dig annorlunda? beror på hur annorlunda
3. Vara dig själv? dålig fråga
4. Visa dig i bikini/badbyxor? jadå
5. Fisa inför pojk/flickvän? fiser helst inte inför andra
6. Pierca dig? har vågat förut, varför skulle jag inte våga nu
7. Ge dig på utmaningar? jodå
8. Ha sex på offentlig plats? beror på
9. Vara omogen? det är ju min grej ;)
10. Äta små kryp? aldrig!

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? john bauer..
2. Vad heter din favoritlärare? har ingen favorit
3. Vad är ditt favoritämne? idrott och frisör
4. Snyggaste läraren på skolan? finns väl ingen snygg, men david är snyggast av dom som finns
5. Fulaste läraren på skolan? den andra david kanske?
6. Tråkigaste ämnet? datorkunskap!
7. Har du skolkat mycket senaste året? nej, det har jag inte, tagit nån sovmorgon
8. Hur tar du dig till skolan? buss eller cykel

Någon:
Som förstår dig: flera, fast på olika sätt
Som du saknar: ingen just nu
Som du hatar: hata är väl att ta i, men finns sånna som jag tycker mindre om

Vem:
Kramade dig senast: hmm, det vet jag inte=)
Var hos dig senast: daniel och emma
Ringde dig senast: emma
Ringde du senast: linnea


Jag:
Är singel: jess
Saknar någon just nu: näe=)
Är rädd för att bli övergiven: näe, vet att jag har sanna vänner osv 
Svär ofta: då det behövs
Sjunger i duschen: jodå
Är en morgonpigg person: verkligen inte, isf ska dagen erbjuda nåt riktigt bra!
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: aldrig.
Är kär i kärleken: hur äre att vara kär i kärleken?=D
Skrattar åt mina egna skämt: såklart=D säger ju sånt som jag tycker är roligt! =D=D
Vill ha barn: abslout, men inte än

Har du:
Piercingar: jodå!
Syskon: ja
Pojk/flickvän: nej
Jobb: nej
För många vänner: nej, tillräckligt=D
Rymt hemifrån: jo, men inte länge och inte långt
Färgat håret: självklart :D
Bra självförtroende: näe
Sagt "jag älskar dig" till någon: såklart!
Gjort något olagligt: haha,jo
Somnat i skolan: jodå
Brutit ett ben: nejnej
Tappat bort mig i min hemstad: typ
Sett en fallande stjärna och önskat: jajamen
Varit otrogen: nej
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov: haha, jaa!
Ljugit om var jag är för mina föräldrar: flera gånger förut, inte så ofta nu.
En hemlighet som ingen vet: ja!
Varit på en blind date: nej. skulle ändå vara coolt!
Sovit en hel dag: jo
Somnat gråtandes: jess

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: typ varje dag x)
Ha ångest: jodå!
Drömma mardrömmar: händer väl
Klä dig i svart: ofta
Hata folk: kanske inte hata, men tycka mindre om
Lita på folk: jadå!

Sista personen som:
Sov i din säng: stina
Fick dig att gråta: carro
Du delade en dricka med: linnea
Skrek på dig: minns inte
Du fick sms från: anton

Smeknamn när du var liten: vet ej
Favoritgodis: hockeypulver och röda godisar
Namn på senaste person som ringde dig: emma
Namn på senaste köpta CD skiva: ojoj, ingenaning, kanske idol skivan för nåt år sen :D haha.
Första du brukar göra på morgonen: slå av väckarn eller kolla på klockan 
Tycker du om vintern: typ inte
Vad gör du om 10 år: om jag det visste, kanske har familj osv, vet vet =D
Hur och vart vill du bo i framtiden: villbo i en större stad än piteå med familj
Personer du kan berätta allt för: finns väl ingen jag säger allt till, men elin vet väldigt mycket. 
Favoritfilm: finns många bra 
Syskon: bror
Hur var du som barn: underbar såklart!
Vad tycker du om personen som du hittade denna lista hos: henne tycker jag bra om=)
Brukar du komma i tid: oftast
Har du bra kondititon: verkligen inte=D
Hur lång är du: 165,6
Hur känner du dig just nu: trött
Kan du laga mat: klart jag kan, men jag är väl inte bäst precis
Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar till frisör
Vad har du på dig: stor t-short
Hade du en bra ikväll igår: helt okej
Vilket är ditt senaste inköp: gurka dipp och morötter
Vilken tid gick du upp idag: halv 1
Har du sovit i din egen säng inatt: jodå
Vad hade du sönder senast: minns inte
Senaste alkoholintag: lördags
Har du haft mörkt hår: jadå
Är du morgonpigg: somsagt så ska dagen ha nå förbannat bra som väntar, annars inte
Vem snackade du med senast: pappa
Vad är du för stjärntecken: lejon
Varm favorit dricka: varm choklad
Saknar du någon nu: nej
Hur ofta loggar du in på lunarstorm: inte ofta
Gillar du dokumentärer: ibland, ibland inte
Vilket språk kan du prata: svenska, engelska till viss del, och lite tyska

Det sista du sa högt: godnatt 
Vad var det senaste du åt: gurka morötter dipp

Vad var det senaste du köpte: gurka morötter och dipp

Vad har du druckit idag: ramlösa och vatten

Vad gör dig glad just nu: att det snart är pdol 

sover du tungt: oftast inte

Drömmer du mycket: alltid

Favoritklädsel: strumpbyxor och nåt till, typ shorts eller tunika eller nåt

Vad är det för väder hos dig just nu: regn ..

Vad ska du göra härnäst: se gossip girl och sova


Höger- eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: mittemellan

Favoritgodis: hockeypulver och röda/rosa godisar

Sommarplaner 2008: mycket

Hur många kuddar sover du med: en två eller tre, alltid olika


Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska helklart
Vilka är viktigast för dig: familjen & vännerna

Bio eller promenad: beror på

Äckligaste insekten: finns många äckliga, men jag hatar verkligen spindlar 

Stökigt eller välstädat? får panik om det är stökigt!


Vad längtar du mest efter just nu? pdol

Hur svarar du i hemtelefonen? oftast - hallå! eller så - hej det är ida

Hur svarar du i mobiltelefonen?  -hallå! - heeej! beror på vem det är=)

Vilken årstid är det nu? sommar, fast det går inte att kalla det här sommar egentligen

Är du kär nu? nej

tycker sånt här är roligt =D
dags för gossip, bloggar om kvällen imorrn=) tjingeling


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså måste du fylla år snart :) jag är också lejon ;)

2008-07-24 @ 00:40:07
Postat av: emilia fjällborg

alltså måste du fylla år snart :) jag är också lejon ;)

2008-07-24 @ 00:40:20
URL: http://eeemiliaf.blogg.se/
Postat av: ida

den 22 augusti =D

2008-07-24 @ 02:01:05
Postat av: emilia fjällborg

grattis i förskott ;)

2008-07-24 @ 09:53:14
URL: http://eeemiliaf.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback