stina på besök

nu var det två hela dagar sen jag skrev sist, riktigt dåligt gjort av mig. men när man har fullt upp hela dagarna och en stina hemma hos sig dygnet runt, då blir det inte mycket tider över nej. men jag klagar inte, är ändå rätt less på bloggandet just nu. hur som helst så kom stina till mig på tisdag kväll kring 9, vi låg och chillade i sängen och snackade och sådära, vi hade nog ganska mycket att säga eftersom att vi pratade oavbrytet i typ 2 timmar. där kring 11 kände vi oss hungriga så då fick mamma skjutsa oss till max, linnea emelie och fanny följde också med. efter max maten for vi hem igen, jag och stina for till mig. vi gjorde popcorn och saft och såg film, där kring 3-4 gjorde vi oss i ordning och la oss i sängen och klockan hann väl bli kanske kvart i 5 innan vi BÅDA somnade samtidigt, cooolt va, jag somnade alltså samtidigt som stina, vilket mirakel=D=D=D haha!! vi hade ställt klockan på halv 10, eftersom att det skulle vara strålande sol dagen efter. eftersom att vi inte tyckte att vädret var så strålande så låg vi kvar i sängen rätt länge, vi tog oss inte ut i solen förrän 12. vi vandrade iväg mot emelie, stannade där och låg och solade och spelade lite fotboll i några timmar. kring 3 kände slush suget, så då gick vi iväg mot preem och köpte slush, väldigt gott och efterlängtat må jag säga! självklar hade ju jag glömt min mobil hos emelie, så då vare bara att vända och hämta den innan vi gick hem och la oss på min går en stund. sen var det middagsdags, kyckling och ris och bea, det var helt okej faktiskt. efter middagen la vi oss i sängen, låg där alldeles förlänge innan vi gick och duschade och därefter gjorde oss klara. kring halv 9 cyklade vi iväg mot södra hamn, innan vi slog oss ner på filten vid vattnet så köpte vi vindruvor chips och dricka. 2 timmars mys och prat om allt från a till ö innan vi slutligen cyklade hem till mig och kollade runt litegrann på pixbox. emelie cyklade hem kring 2, då fick det bli massage 5 minuter var innan vi la oss ner och somnade. nu har vi just ätit frukost, stinas buss går kvart i 3, och då ska jag med in till stan för att fixa lite innan jag fanny och linnea tar 17.25 bussen till skellefteå. så det här är nog mest troligt det sista inlägget innan trästock. så ha en förbannat trevlig helg, för det ska jag ;) och sist men inte minst vill jag tacka söta stina för att hon gjorde mig besök, mycket trevlig=D 

p u s s


 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback