ghjk

efter robins födelsedagsfika cyklade jag och emelie iväg mot öjebyn, vi landade hos linnea kring 10 kanske. kring 20 över 11 kom vi på att vi ville ha godis, så då fick linnea snabbtanka moppen eftersom att det var den enda lösningen att hinna till stan innan tolv. så där kring halv 12 körde jag och emelie iväg mot stan, tog ut pengar och sen körde vi mot 10 till 12, köpte godis och saft till soda streamen. påvägen hem höll emelie först på att ramla av och sen typ 10 sekunder efter skriker hon: aaaaaaah, mitt goooodis, ida väääänd, haaalllåååå idaaaa väääänd!!!
jag bara: men lugnt jag kan ju inte bara vända här!
så då vare bara att vända och plocka upp godiset som låg mitt påvägen, hahaha! låter inte så kul, men det var förbannat roligt, det bara rann tårar=D haha, sen väl hemma hos linnea skulle vi se step up, älskar den filmen=) såg ungefär halva, sen kom vi på att vi vill till havs imorrn, vilket innebär att vi måste upp tidigt ännu en dag, så då bestämde vi oss för att cykla hem igen. nu ska jag sova, och hoppas på att det är bra väder imorrn ska också hoppas på att min sötnos stina.b kommer imorrn=) godnatt!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback