stek / pdol

idag har jag och linnea legat ute och stekt i solen hela dagen, riktigt jävla skönt! men det var himla varmt, nästan olidligt!
hoppas nu bara att jag fått lite mer färg på kroppen, annars blir jag då besviken! cyklade hem från linnea kring 4, nu håller mamma på med maten, spaghetti och köttfärsås, inte alls passande till min gi-metod. så för mig blir det köttfärsås och grönsaker, men det får gå ner det med! i helgen ska jag ha uppehåll för min metod, pdol är ju trortsallt bara en gång per år. nej nu måste jag duscha och fixa mig så att jag är klar i tid. emma vill att vi ska festa ikväll med, vi får se om jag pallar, men jag måste erkänna att jag faktiskt är peppad på det. men det får kvällen avgöra! ha en trevlig kväll, för det ska jag=) tjingeling!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback