piteå dansar och ler

underbart!

helgen har varit hur bra som helst, torsdag fick det bli förfest på södrahamn med linnea emelie emma och carro s, mycket trevligt! var väl inne på området där vid 10 kanske, träffade folk, helt enkelt super trevlig!
fredag for jag till emma redan vid 12, låg och solade och tog några dopp innan vi duschade och gjorde oss klara. beställde pizza och åt innan det började ramla in folk. en baksida fylld med folk och musik, klart det är nice! cyklade iväg mot stan vid halv 10 kanske, innan jag hade tagit mig in på området hade jag missat adam tensta och lite av håkan. kvällen sprang förbi, hade verkligen super trevlig. takida, helt underbart roligt! innan vi for hem for vi till max en sväng. vr väl hemma kring 4, somnade kring 5. innan vi hade kommit oss upp ur sängen och hämtat alla mina saker som var hos emma vad väl klockan 1, gjorde iordning pommes och hamburgare och satte oss på en filt i solen. låg och chillade, pratade och sådära tills klockan halv 4, då började vi göra oss klara. middag hos elin, jag var inte alla hungrig, men det var gott iaf! var inte framme hos emelie förrän 7, då fick förfesten börja för våran del! mycket trevlig förfest och trevligt folk! kring 9 började vi bege oss mot stan, fick skjuts av carros mamma. väl inne i stan gick jag och emma andersson till coop och sen till södrahamn, träffade lite folk och sådära innan vi hörde att uggla börjat spela, så då vare bara att springa in på området. trängde oss in blandallt folk, sjöng eller rättare sagt skrek, så förbannat roligt det var alltså! även den här kvällen gick fort fram, men jag hade himla trevligt, mer finns det inte att säga. tur som vi hade fick vi tränga ihop oss i emelies bil, annars hade vi fått ta taxi. väl hemma ville julia sova, jag och carro gick en sväng till fredde, blev inte något långvarit besök. när vi kommit hem igen kunde jag ju inte sova såklart eftersom att min hals värkte.. somnade, men blev väckt nästan direkt, skulle upp och skjutsa julia till busstationen..  jag socknade i sängen på typ 3 sekunder. sen dess har jag sovit,vaknat,sovit,vaknat osv, till klockan blev 3 typ.


tack för en trevlig helg alla som medverkat! 


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback