pdol start

nu är pdol i full gång, himla roligt! var där idag en stund, åkte två karuseller och börjde må illa, så då var det slut på det roliga. gick och strosade, emma och gänget köpte mat medans nyttiga ida bara tittade på, eller drack loka. efter ett ha gått omrking ett tag och träffat lite folk kände vi att vi ville hem, men eftersom att emelie och linnea hade inte ens hunnit komma så fick vi vänta på dom och sen gå ytterligare ett varv runt området. jag och linnea vann en rosa fisk istället för en chokladsak, men den fick duga. sen bar det av til ica, emelie och emma köpte hårfärg, jag och linnea köpte ingredienser till en sallad. cyklade hem till bergsviken, och därmed idas hus. tilllagade en fruktansvärt god sallad, med grönsaker, skinka, ägg, avokado, ost och till det gjorde även salladsdressingar. jag och linnea vräkte i oss sallad och blev mätta som tusan. emma började färga sitt hår, därefter färgade linnea mitt och sen hjälptes vi åt att färga emelies. ingen skada blev skedd, allas hår blev bra. även fast det kändes som att mitt hår blev alldeles för mörkt, men det känns nog bättre sen. efter all färgning tog jag och linnea ännu en till tallrik sallad, hur gott som helst! emelie tog en chokladboll, onyttig som hon är=D haha! nu har emelie just farit och jag och linnea ska lägga oss och se gossip!

justja, glömde skriva att vi har stekt på havs idag, jag och linnea. somnade och sov så himla gott=) men det blev molnigt rätt tidigt så då for vi hem! jaja, godnatt!

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback