pdol shopping

tvingade mig själv upp ur sängen halv 1, duschade och gjorde mig iordning, klockan 2 for jag iväg och mötte linnea. strosade omkring i stan, hittade ett par blåa och två par svarta strumpbyxor, en tröja, en kalender och en sjal åt stina.
och när jag kom hem hade mamma köpt hårfärg och hårspray, så nu har jag allt jag behöver  inför pdol, perfekt!=D

   

ikväll blir det att vara med emma, har ingen aning om vad vi ska hitta på, men det blir nog nice!
innan det ska jag plocka undan i mitt rum. tjingeling!


Kommentarer
Postat av: emilia fjällborg

och jag såg dig på stan :)

2008-07-24 @ 00:36:24
URL: http://eeemiliaf.blogg.se/
Postat av: ida

jag såg dig med=)

2008-07-24 @ 02:01:55

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback