hejdå piteå

att börja spela fotboll känns väldigt intressant just nu, jag behöver träna och fotboll är roligt, så varför inte. linneas tränare verkade riktigt bra, så det blir nog att prov träna med dom på måndag, om jag nu vågar..

linnea, ett varmt bad, rakning av ben, kvällsmat och one tree hill fick förgylla min kväll. riktigt mysigt faktiskt:)
nu har jag packat det mesta som behövs i luleå under helgen och säkert massa som inte behövs också.. 
konstigt nog är min väska fortfarande inte full, men det lär den väl bli innan jag drar igen dragkedjan imorrn kring 20 över 11. tänkte somna nu så att jag är pigg imorgon, så godnatt alla. vi ses i dimman i helgen =D
p u s s


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi sågs i dimman kan jag lova=D!

2008-08-03 @ 17:18:01
URL: http://br.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback