luleå / grattis robin

istället för att stiga upp kl 9 steg jag upp kvart i 10, stressade litegrann innan emelie kom förbi. sminkningen fick ske på bussen, men det gick bra iaf! kring 12 var vi framme i stan, hann köpa ett linne en sjal och en bh  innan vi åt lunch på dagobert, tacotallrik för mig och emelie, och räksallad för linnea. halv 2 var vi redo för ännu mer shoppning, och så fick det bli. strumpbyxor, skor, shorts, handväska, mascara och säkert något annat också :) halv 5 gick bussen hem, direkt buss till piteå, så det tog endast 45 minuter. nu är jag hemma, har just ätit lövbit och pommes med bea, muuums! snart kommer släkten för att robin fyller 19 år. emelie kommer också förbi, så ska vi fika och sen hitta på nåt annat.


    skor, sjal, linne, shorts och strumpbyxor och hand väska, köpta idag :)



            mina shopping brudar=)           allt vi shoppat, plus att det var lite till ;-)


Kommentarer
Postat av: elin

nice gumman ;D

2008-07-14 @ 22:41:42
URL: http://he

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback