trästockfestivalen

skellefteå och trästock, var förbannat roligt!
fredag började vi kring 4 hos mig, och senare kring 7 gick vi ner till älven, värsta mysigt och trevlig människor. sen blev det området och campingen och lite överallt innan jag och linnea drog på efterfest, slutade med att vi kom hem halv 8 efter att ha gått åt fel håll i minst en timma. men det var rätt roligt ändå, vi fick oss en korv på shell och även skjuts halva vägen hem, så det var ju inte dåligt. dagen efter, alltså lördag var vi inte alls peppade, fick knappt i oss nå mat heller. men kring 6 började förfesten hos emma, så förbannat jävla roligt det var. resten av kvällen kunde väl ha blivit bättre. imorse då vi vaknade var det varmt och trångt, jag mådde inte ens lite bra, det enda jag vill var att komma hem. killarna och carro s drog till bussen, vi andra städade lägenheten innan fannys pappa kom och hämtade upp oss. jag har haft en super rolig och trevlig helg, tack alla som medverkat :-) 
p u s s






Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback