home sweet home

ska smaka det pappa lagat innan jag och emelie ska ta en promenad till stan för att sola.
kände inte för att tappa den lilla färg jag fått innan sommarn, elr sommar och sommar, men ja ni fattar, innan sommarlovet är slut=)
innan jag går måste jag påpeka att busstrejken kan gå och dö, fan vad sur jag blir på det där.. vi får väl hoppas på att det är över snart, annars vet jag då inte vad jag ska ta mig till!                    tjingeling.

inte blev det någon promenad nej, det skulle ta för lång tid och då skulle vi inte hunnit sola, så iställer tog vi cyklarna ocj cyklade iväg mot sun tan, 20 minuters solning och sen cyklade vi hem igen. emelie for till sig och jag till mig, kände att jag inte orkade hitta på något då klockan är över 10 när man ska upp 9 dagen efter, så jag duschade och gjorde volumaster istället, och nu ska jag nog lägga mig och sova, ska ju som sagt upp tidigt imorgon. luleå med linnea och emelie, ska hitta ett par skor, och lite annat smått och gott! godnatt.

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback