helgen

då var man hemma igen efter 4 dagar i skellefteå.
torsdag så kom vi fram kring halv 7, gjorde oss iordning och gick och mötte emma i stan, gick vidare till älven och chillade. emma for hem krin 12, då bestämde jag och linnea oss för at springa/gå och så fick det bli. efter 1 timma och 20 minuter var vi hemma igen. böt om och gick ner till älven och tog första doppet för i år. verkligen iskallt i vattnet, så vi sprang hem till lägenheten igen och tog en varm dusch:) sen la vi oss i sängen och somnade kanske en timma senare, där kring 4. fredag vaknade vi kring 11, och gjorde oss klara, gick till emma och sen vidare till rovön. när vi suttit där ett tag kom stinaballerina och gjorde oss sällskap. efter kanske 1 timma begav vi oss till stan, gick till hm för att jag skulle köpa ett linne, tur som jag hade så fanns det värsta fina färgen i rätt storlek. shortsen som jag hittade fanns inte i rätt storlek, men det fick funka iaf. på gina träffade vi sötnosen carro, hilma kul att träffa henne. senare for vi till emma, åt middag där, tacos, super duper gott! allt i från partyfixade var vi då vi fick förfrågan av emmali att följa på fest, varför inte tänkte vi, så då fick det bli så:) förfestade hos emma och blev sen hämtade av nåra. for på nån fest, trevliga människor. innan vi skulle bege oss till en annan fest passade jag och linnea på att gå på toa, men när vi var klara så var alla borta. vi ringde emma, och fick beskrivningen att gå mot stan, när vi gått en bra bit såg vi ingen som vi kände igen, ja, då hade vi gått helt fel håll, så vilse i natten vände vi och gick tillbaka, hittade en katt påvägen, hjalmar hette han, fick smeknamnet hjalle=D när vi äntligen hittat emma och gänget gick vi vidare till nån annan fest, trevlig där med. verkligen super duper rolig kväll, tack ni som medverkade:) lördag vaknade vi klockan tolv, gick och duschade gjorde oss klara och tog med middagen och for till emma, lagade mat, grillat och potatisgratäng och grönsaker, blev verklugen super gott! efter middagen for vi till ursviken till petter, där det var några andra också. spelade kort och såg film, sen skulle dom till max, då for vi till emma, och efter deras maxbesök kom dom en sväng till emma. kring 3 vandrade jag och linnea hem till lägenheten, gick och la oss direkt. söndag vaknde vi klockan 2, gick på en promenade till rusta med emma, men det var stängt, så då gick vi till öb istället. linnea och jag köpte mat på max och gick till emma, där carro också var. åt våran mat innan vi gick till hemmakväll och köpte 1kg godis=D åt upp ungefär allt medans vi låg i emmas säng och chillade. kring 12 gick vi hem i regnet eftersom att emma skulle upp och jobba dagen efter, så jag och linna började städa lägenheten och sådära innan vi kring 2 la oss i sängen och pratade till ca4. måndag ringde väckarklockan halv 11, låg och snoozade alldeles för länge, 10 minuter innan vi var tvungen att gå till bussen steg vi upp. jag som skulle gå och fråga om praktiken för 2an, ta ut pengar och allt det dära, men det hann vi verkligen inte med. vi hann inte ens dammsuga eller äta frukost. fick nästan springa till bussen, som var försenad. väl på bussen somnade jag, men linnea väckte mig, såklart! klockan 2 var vi på busstationen i piteå och linneas mamma hämtade oss. känns himla skönt att vara hemma faktiskt:) har inga planer för kvällen, är rätt trött efter våra sena nätter, så det blir nog en lugn kväll!

bilder från helgen.

 
torsdagens dopp=D

fredagens fest, tog inga bilder:)
 
lördag


1 kilo godis =D

nu har jag skrivkramp, men jag får skylla mig själv då jag varit så dålig på att blogga:):)

Kommentarer
Postat av: e

observera att emmaLI förklarade fel väg & e_andersson räddade er ur knipan :D

2008-07-07 @ 18:35:08
URL: http://emmaanderssson.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback