^

kvart över 10 fick jag tid hos läkarn, provsvaren visade negativt på halsfluss som tur var, så då slapp jag pencelin. istället hade jag nån halsinfektion som skulle läka av sig själv.. så luleåkalaset blir mest troligt som tänkt, skönt!
efter läkarbesöket for vi iväg till havs, och vi var inte ensamma där, utan det var mycket folk. jag och linnea hann även förbi hos mina kusiner och där tog vi ett dopp i deras nybyggda pool, riktigt skönt! det blev kallt och började blåsa, så då for vi hem igen. ska snart äta sallad, fast den här gången med lite fullkorns pasta i. har bestämt mig för att skippa det där med gi-metoden, istället ska jag äta bara lite pasta men mest sallad, blir så svårt att laga mat då det är kolhydrater i det mesta. och sen är det ju sommarlov man måste ju få leva, men efter sommarn då jävlar elin ;-) ikväll ska jag linnea och jessika kolla på fanny och carros match på heden, sen kanske det blir nodo, vem vet :) men innan maten ska jag städat mitt rum som nuförtiden alltid ser ut som ett bombnedslag! tjingeling

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback