arvidsjaur

god morgon, jag och julia har just vaknat och ätit frukost. eftersom att det regnar ute och vi känner oss rätt trötta så ska vi duscha och se film och så tills min buss går hem till piteå. tur som jag har så åker världens bäste emelie hem med samma buss som mig, så jag blir inte ensammen:):) ikväll ska jag städa och sådära och kanske ut en sväng, men det blir en tidig kväll eftersom att vi ska åka till luleå tidigt dagen där på.

gårdagen var väl helt okej=) började med att jag och julia åt middag med julias mamma, hennes systrar och en av hennes jobbar kompisar, mycket god middag, och trevliga människor! sen fick det bli efterrätt också, himla god den med! kring halv 10 började vi gå mot frippe, julias kompis, och där blev vi kvar ändå till klockan 3 typ. väl hemma hos julia gjorde vi oss klara för att sova och vi somnade väl där kring halv 5 kanske. 

det var väl allt för den här gången, nu är det duschtime, tjingeling:)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback