äckelväder

fan vad less jag är på regn, jag vill ha sol och värme! fan, värt att det är sommarlov om det jävla bara surregnar..
näe, nu ska vi inte klaga, bättre väder kommer väl, får vi hoppas=)
 

gårdagen spenderades först på nodo med linnea fanny och emma, sen en fick det bli korv på shell för emma och fanny del. fanny ville till heden, men inte vi andra, så vi drog till johan istället, där johan petter jocke och nåra andra var, fast dom där andra drog efter ett tag. så vi chillade hos johan, for en sväng till max och käka och sen tillbaka till johan och såg sandor / ida fast vi låg mest bara i dubbelsängen och snacka åsådära. planera inför trästock och allt, nu är jag himla peppad, trore blir jävla roligt alltså! tiden gick jävla fort, halv 5 var jag hemma. somnade väl där efter 5,snyggt jobbat! vaknade klockan 2, mamma väckte mig.. har suttit och chillat vid datorn sen dess. ska fara iväg till farmor och farfar om ett tag, ska vara med min kusin från södra sverige. vi lär inte ha så mycket att göra, så hör av er till mig!=)  nu ska jag fixa och trixa lite innan jag åker.
tjingeling 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback