dagens...

Dagens humör: trött och less
Dagens borde: städa
Dagens frisyr: otupperat och klämma i luggen... 
Dagens smink: liten del av det vanliga
Dagens klädsel: tjocka tights, svart fodral och går stickad kofta + svart halsduk 
Dagens planer: klippa sarah, ellan kommer och kanske emma:) sen sova som en stock
Dagens materiella vill ha: pengar i mängder
Dagens längtan: fredag, jullov!!!!
Dagens fundering: morgondagen 
Dagens beroende: jag vet inte?
Dagens personer:  carroödlaaaa
Dagens roliga: pjäsen på skolan, man kan verkligen skratta åt vissa! 
Dagens låt: Erik Hassle - Hurtful
Dagens bild: glad tjej! sådär vill jag att mitt humör ska vara! bara invänta fredagen så lär jag få som jag vill=)


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback