100 saker om mig

1. Tre namn jag lyssnar till:  Ida, idis och iden, haha fult men sant!
2. Någonting jag tycker om med mig själv: pass
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: fler än en grej iaf 
4. Detta är jag rädd för: spindlar, mörker osv 
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sömn, vänner 
6. Tre saker jag absolut inte kan göra:  sjunga, äta blodpudding, vara ensam (om det räknas?)
7. Detta tycker jag om att göra: fest, vänner, shopping, resa  och träna osv
8. Detta vill jag göra just nu: sova
9. Bästa känslan: Lycka!!
10. Värsta känslan: svek!
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har:  omtänsam, humor, pålitlig 
12. Är jag kär just nu? nej
13. Jag vill gifta mig? självklart!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: leva livet, skaffa barn och gifta mig
15. Min käraste ägodel: familj och vänner
16. Något jag vill ha i present: Pengar är alltid bra!
17. Detta har jag på mig just nu: tights och svart linne 
18. Favoritkläder: tights och nåt 
19. Favoritdjur: Hund
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: typ allt
21. Favoritlåt just nu: flera!
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: frisör är roligaste, matte tråkigast! 
23. Stjärntecken: lejon
24. En bok jag älskar:  Stephanie meyer ; om jag kunde drömma, när jag hör din röst och ljudet av ditt hjärta 
25. En film jag älskar: TWILIGHT!!!!!!!!!!
26. Tv-program jag gillar: One tree hill
27. Favoritdoft: det vet jag inte
28. Detta äter jag gärna: lax eller kött, helst grillat 
29. Dricker helst: Vardag: coke.  Fest: Sprit och gula cube
30. Favoritgodis: hockeypulver, fast det var ett tag sen jag åt det... 
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand med typ familj åsådär, turkiet med vänner
32. Färg på mina ögon: Blåa
33. Min längd: 165,6 cm
34. Jag tror på: mycket
35. Jag spelar: Inget
36. Person jag beundrar: vänner och familjen osv
37. Så här bor jag: piteå med familj och skellefteå med elin 
38. Antal döda krukväxter i hemmet: inga, sånt skulle mamma inte tåla
39. Det här tänder mig: det skulle ni allt vilja veta va;)?
40. Det här gör mig avtänd: vita äckliga smutsiga typ intersportsockar, uuuuh! 
41. Favoritfärg: Svart vit och röd
42. Favoritcitat: finns flera
43. En hemlighet jag vet: hemligheter håller jag för mig själv
44. Bästa present jag fått: har fått mycket bra presenter
45. Senast köpta skiva: det minns jag inte!
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är:  pass
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: fler än en sak 
48. Udda förmåga/egenskap: hm, vet inte 
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: fågel typ 
50. Vad lyssnar du på just nu? tv;n
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? skola träna sarah elin sova 
52. Var är dina föräldrar födda? Mamma - kiruna, pappa- skellefteå eller piteå, vet inte riktigt!
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? vet inte
54. Vilken är din favoritrestaurang? tre kronor i skellefteå, bara för att pizzorna är (y)
55. När badade du i en pool senast? somras
57. Hur många barn vill du ha? Två eller tre
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? vet inte
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? antagligen inte
60. Vad har du för TV-kanaler? typ alla möjliga
61. Har du åkt moped någon gång? jess
62. Har du busringt någon gång? Jess
63. Har du fått felparkeringsböter? Nope
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? har inte, men vill! 
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? typ turkiet..
66. Har du en egen trädgård? familjen har
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? det vet jag inte
68. Kan du alla orden i nationalsången? tror inte det
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?
Twilight, LÄTT! 
71. Favoritpizza? vesuvio med bea
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? rött´, men det är sällan, föredrar läppglans
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? haha, näääe?
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nejnej
76. Apelsin- eller äppeljuice? äppel
77. Vem är den senaste som du åt ute med? vänner
78. Favoritchoklad? kindermaxi
79. När röstade du senast? på robin i idol
80. När åt du en hemodlad tomat sist? äter inte, kommer aldrig äta tomat!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? med fotbollen och innebandyn
82. Är du bra på matlagning? vissa, vissa inte! 
83. Klarar du att tanka själv? det tror jag nog 
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? nejdå
85. Pepsi eller Coca Cola? coooola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? haha, näee
87. Vad var det senaste du handlade? dellibollar och julmust! 
88. Har du kräkts offentligt? tyvärr
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? men kärleken såklart!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? jag vet inte, tror nog inte det nej
91. Har du ringt något betalnummer? vadå? det kostar väl alltid att ringa?
92. Kan man vara vän med sitt ex? ja det kan man
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? hm, farfar 
94. Hade du mycket hår som liten bebis? har aldrig haft mkt hår..
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? har inget 
96. Vad har du i din väska? allt möjligt
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? hm, favorit, nja
98. Vad har du att vara tacksam för? mycket
99. Var hittade du den här listan? på en blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät:
  tre som orkar

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback