senaste dagarna

dåligt med uppdatering märker jag.. men så kan det bli om man har fullt upp!
igår kom jag hem igen, skönt som bara den vill jag lova.
öppnade mina sista julklappar, jag är nöjd vill jag lova!
+ resväska
+ datorväska
+ parfym paket med bodylotion + showergrej
+ 1000 kr
+ navelsmycke
+ berlock till mitt armband
+ kläder
+´godis
+ om jag kunde drömma + när jag hör din röst (stephanie meyer)
+ flytta hem i från grejs
+ mascara
+ andra små grejer

bilder kommer sen=)

kvällen forsatte med hårfärning och nyårssnack med tjejerna + sex and the city.
linnea sov hos mig och vi vaknade inte förrän 2 idag.
frukost och promenad till linnea, middag och sen promenad tillbaka från linnea.
krismöte om nyårs hos ellan, planerna är nog så gott som spikade, blir säkert bra.
nu ska jag sova, alarm 09.30 imorgon, jag behöver all sömn jag kan få.
stan med tjejerna, ska kolla in robin b och danny på stan, inte dåligt snygga nej.
sen drar jag till skell, hur långt besöket blir har jag ingen aning om, allt från några timmar till ett dygn.
emalan erbjöd sig som sällskap, känns som att jag inte kan annat än att tacka ja, hon är ju faktiskt världens bästa!
det där får morgondagen avgöra. nu ska jag avnjuta några sidor av undrbara boken, sen sömn.
förlåt för ett långt och ovärt inlägg, men jag tyckte det behövdes en lite längre uppdatering för en gångs skull.
godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju världens bästa :)

2008-12-30 @ 18:26:34
URL: http://emala.devote.se

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback