näst sista dagen på året

gårdagen innehöll; emma, stina, alexander, bowling, film & prat.
mysig kvälll! somnade inte förrän 5, typiskt mig alltså, men den här gången var det inte bara mitt fel!=D
sov ändå inte allt för länge, tror vi tog oss upp kring 12 faktiskt! god frukost, som alltid hos emlan.
bussen gick 20 över 2, resan gick fort, som alltid om man läser. nu är jag hemma igen, redo för städning.
ikväll vet jag inte riktigt vad planerna är, ska iaf klippa petter som själv tycker att han ser ut som en golvmopp, tror inte det stämmer, men jag ska göra mitt bästa för att få han nöjd! jag har nog inte så mycket mer på hjärtat, imorgon är det nyår, jag antar att det ät dags att peppa lite, även fast det inte alltid är så lyckat! jaja, färdig svammlat, tjingeling!


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback