trött och sliten

3 fetivalhelger i rad, det känns i kroppen. nu är allt över och snart börjar skolan, 15 dagar kvar av sommarlovet. jag vill verkligen inte, får ångest av att tänka på ett helt skolår till, en hel vinter till innan sommarn är här igen. men då man har en underbar klass så lär ju skolåret gå bra, men vintern, usch, vill inte ens tänka på den...

gårdagen hände det inte mycket, låg i sängen tills middagen, åt med familjen och kusinerna, satt och prata med dom ett tag innan jag la mig i sängen igen. såg lite oth innan jag och mamma gick på en promenad med bosse, sen blev det ännu mer oth till jag somnade med datorn i sängen, ännu en gång. sov till kvart i 2, låg i sängen till halv 3, åt frukost och sen fick det bli en promenad med emelie och hennes hund. har ätit middag med familjen, ska ta en dusch sen blir det att fara till elin och bara ta det lugnt! blir nog en tidig kväll, är trött och sliten efter dessa helger. imorgon kanske carro kommer och sover hos mig, får se hur länge det blir. sen följer jag henne hem och sover hos henne, var längesen vi bara umgicks, så det ska vi göra i veckan!=D


Kommentarer

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback