skellefteå

somsagt så fungerade inte internet i lägenheten i veckan heller, jag orkar som inte! blir sur åde, men det hjälper ju inte..
hoppas det fixat sig till nästa vecka iaf!!

har väl inget speciellt att säga om den här veckan, den har inte varit den bästa, och det har väl inte hänt något speciellt.
skola på dagarna, och sen bara tagit det lugnt med elin osv på kvällarna.
i onsdags for elin till hem eftersom att hon skulle till stockholm idag, så tina spenderade natten med mig, och stina spenderade kvällen med oss, tack för massagen btw! idag hade jag sovmorgon, så jävla skönt! kort dag på skolan, fick sluta 2 istället för kvart i 4. städade diskade åt osv innan jag drog vidare till julia och slingade hennes hår, och här blir jag resten av kvällen och natten. fredag imorrn, tack! har längtat hela långa veckan!


inte favorit bilden, men du är bäst ändå:):))


 


Kommentarer
Postat av: julla

i love you kakan

2008-08-28 @ 22:54:07

Kommentera gärna inlägget

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (den ser endast vi)

URL/Här kan du länka till din blogg:

Vad hade du på hjärtat?

Trackback